2011. július 21., csütörtök

Szerda

Délután:

IM,IC,Z, SMR (F4)

Fegyenc:
-egykezes fekvőtámasz 2*2-2

Dupla Szakítás+MP (24-24) 5,4,1...........gondoltam megpróbálom 2*24 kg-al, de nem kellett volna, gyenge volt a kivitelezés és a nem is ment az eredetileg eltervezett 2*5 ismétlés.
Dupla C+Jerk (16-16) 2*10, ez még mindig brutális

Kicsi nyújtás, majd a biztonság kedvéért:
Dupla Szakítás+MP (16-16) 2*7........igen, már biztos hogy ennél a súlynál maradok az első hat hétben, majd jöhet egy kis terheléselvétel, majd újra elkezdem dupla 20kg-al, és így tovább. Kiváncsi leszek a végeredményre, de szerintem jó étkezéssel és megfelelő pihenőkkel jó eredményt tudok elérni erőben, állóképességben és izomtömegben.

SMR (egész test)

Igazából nem nagyon van szükségem arra hogy tömeget növeljek, teljesen jól érzem magam 70 kg-osan, de hát csak-csak testépítés-fitness sportedző lettem én, és szeretném a saját bőrömön érezni, letesztelni a kettlebellel való testépítés eredményességét (mert hát csak nem mondhatom azt egy kliensnek hogy tutira növekedni fogsz ha így edzzel, ha én sem vagyok benne biztos). Persze a fent felsorolt egyéb előnyök is jól fognak majd jönni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.