2011. július 18., hétfő

Hétvége

Péntek
Alsóörs, Csapatépítő buli

Az elején volt egy kis szakmai rész, de a lazításé volt a főszerep. Volt ott játékos vetélkedő, különleges hangszerbemutató, disco és sok minden ami a lazításhoz kell :)
A különleges hangszerbenutató nagyon megfogott. Főleg azért mert utána volt egy közös zenélés is: mindenki kapott egy kongát és egyszerre zenéltünk vele kb 40-en (persze egyszerű volt az ütem :))
A bemutatott hangszereket ki lehetett próbálni is.
Volt ott cajon (muszáj beszereznem egyet :)), didgeridoo, konga, esőcsináló, nyelvdob, hangtálak, doromb, kalimba, djembe és még egy csomó minden aminek nem tudtam sajnos megjegyezni a nevét.
Mindenesetre jó volt a buli. Hajnal 3-kor feküdtem le, reggel 8-kor kelés, utána irány Budapest, mentem legénybúcsúra.

Szombat
Budapest, Legénybúcsú

Mivel este 7-kor találkoztunk a többiekkel ezért elötte rengeteg időm volt. Elmentem mozizni, megnéztem a Másnaposok 2-t, ami jó volt ráhangolódásnak az esti bulira :)
Nem részletezem, ez is jó buli volt. Hahnal 5.30-kor fekvés, délelött 9.30-kor kelés.

Vasárnap
Budapest, WAMP

Kimentünk a Vasárnapi Művész Piacra (WAMP) ahol egy csomó kreatív alkotást találtunk. A kedvencem a biciklibelsőből készített táska volt. Egyszerűen zseniális ötlet :)

Hosszú, fárasztó hétvége volt, de nagyon tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.