2011. július 19., kedd

Hétfő

Elkezdtem az izomtömegnövelő programomat. Volt elötte mérés is, de nem hoztam el magammal a papírt, fejből meg nem emlékszem rá. Majd holnap pótólom.

Az edzésterv Pavel-től származik. Most az elején nagyon gyenge terhelést ad véleményem szerint, de a vége felé elég brutálissá válik a dolog.
2 db 16-os bellel dolgozok, de véleményem szerint ez nekem kevés (a dupla 24-es az meg sok), be kell szereznem sűrgőssen 2 db 20 kg-os bellt. 1 perces pihenőkkel nyomtam az egészet.

Délután

IM,Z,IC,SMR (Fantasztikus 4-es)

Dupla C+MP (16-16) 5,10,5,10
Dupla Szakítás+Guggolás (16-16) 2*5
Dupla lendítés (24-24) 5*10 (ez nem tartozik a programhoz, ezt csak önszorgalomból csináltam)

SMR (F4)

Nem tartott sokáig az egész, még csak le sem izzadtam. 40 perc alatt megvolt bemelegítéssel, levezetéssel.

2 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Erről a Pavel féle erősítő edzésről hol olvashatok többet?

    köszi
    Tibi

    VálaszTörlés
  2. Szia Tibi!

    A cikket itt találtam: http://www.trainingdimensions.net/BPWC_Resource/WC_Resource_Documents/Fitness_elements/kettlebells.pdf?ArticleID=2887

    Nem túl részletes, de azért használható, persze csak ha ismered a gyakorlatok helyes kivitelezését. Részletesebb megoldásért javaslom beszerezni Pavel: Return of the Kettlebell című könyvét.

    Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.