2011. július 19., kedd

Kedd

Változatos edzésnapom volt, és ki is derült számomra hogy min bukhat el az izomtömegnövelésem:

- nem tudom megoldani a tömegnöveléshez szükséges táplálkozást. Annyira át vagyok állva a délutáni étkezésre (reggeli, ebéd semmi), hogy nem akaródzik átállni a napi többszöri kajálásra. Ebben valószinűleg lesz változás, hiszen ha egyre keményebben edzek, akkor a szervezetem meg fogja kivánni a megfelelő táplálkozást, nélküle nem fog menni
- nem tudom visszafogni magamat a pihenőnapokon. Az rendben van hogy mozgok valamit, de nem tudom megállni hogy ne sokat. Szerintem ez is könnyedén változni fog amint elkezd növekedni az edzések intenzitása, nem lesz kedvem mozogni a pihenőnapokon.

Egyébként a Pavel féle edzésterv egy jó iránymutatás, rámutat az elvekre és aki megérti a lényegét az a cikk szerint saját maga is összehozhat egy jó kis edzéstervet. Én a magam igényei szerint változtatni fogok rajta. Most ezen a héten még tesztelem, de a következő héttől magamhoz illesztem, persze szem elött tartva az elveket.

Délután:
Változatos nap (azt edzettem amihez kedvem volt)

IM,Z,IC,SMR (F4)

Fegyenc:
- falnál le-fel sétálós híd 2*4

MP:
-3-3 (kék gumiszalaggal)
-3-3 (zöld gumiszalaggal)
-1-1 (kék gumiszalag+16 kg-os bellel)
Királyság volt nyomkodni a szalaggal, segít kideríteni hogy melyik izmot nem aktiválom igazán.

Húzódzkodás
- 1 (8,16,24,32,32+8,48)
Régen csináltam súllyal ezt a gyakorlatot, gondoltam megnézem mit tudok. A 48-as bellel csak az államig mentem fel, nem tudtam a nyakammal érinteni a rudat, de kis gyakorlással szerintem menne. Mindenesetre szerintem a 70 kg-os testsúlyomhoz képest nem rossz ez :) Jót tettek a nagysúlyos lendítések :)

Fegyenc:
- pistol gurulásból 2*4-4

BUP (24) 2*1-1

Szakítás (32) 3*3-3

Nyújtás

Egy kicsit szedett-vedett volt ez a nap, de tetszett, élveztem ezeket a gyakorlatokat. Már majdnem el is felejtettem élvezni az edzéseket, pedig akkor nekem nem sokat ér.

Este volt még
Húzódzkodás
1,2,3,4,5 (24-es bellbe belelépve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.