2011. július 11., hétfő

Vasárnap

BJ3 lett volna, de hagytam a fenébe az egészet, jót pihengettem inkább. Nyugodt szívvel bele se kezdtem, de ennek megvan a maga oka. Fogok róla írni, mert ez amolyan "akarsz róla beszélni " téma, de nem most.

Helyette új terveket szövögetek és élvezem az edzéseimet (mert mostanság, az RKC képzésre való felkészülés miatt egy kicsit megcsappant az élvezet, akkor meg mi a fenének) és tanulok (de ez csak természetes)

Fő irány a saját testsúlyos edzés (Fegyencedzés, fejlesztendő az egykezes húzódzkodást, pistolt és a hidat), a TGU és a Lendítés lesz, szerintem ezeket fogom összerakni egy Dan John féle "The 40-day Program" -ba.

Meg nekiugrok olyan finomságoknak mint például a Bajzáth Attila RKC álltal kitalált Tiszaújváros kettlebell challenege, aminek részleteiről itt olvashattok.

Lehet hogy többet fogok járni a szegedi haladó csoportba is, jó a csapat, jó a hangulat, jó az edző....nekem ennél nem kell több :)

Holnap kezdő csoportba megyek, meg előkeresem a 32 kg-os bellem és leporolom a HKC gyakorlatokat. Már most várom....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.