2011. július 7., csütörtök

Szerda

Annak ellenére hogy szinte semmi energiám nem volt mozogni, ezt a gyönyörűséges szivatást tudtam összehozni magamnak:

Este:

IM, Z, IC, SMR, .....ezek voltak a bűnösök, nekik köszönhetem hogy ráhangolódtam az edzésre.

Fegyenc:
- falnál le-fel sétálós híd 2*3
- egykezes húzódzkodás törölköző segítségével 2*2-2

Egykezes lendítés (24) 10-10
Szakítás (24) 5-5

Szakítás (24) 100 db/5 perc...kiváncsi voltam megy-e. Hát ment, és nem is volt vészes. 5-ösével dolgoztam karonként. A felosztás a következő volt: 30-30-30-10. Sok volt a kézcsere, ezzel sok időt vesztettem, de még így is bent maradtam az 5 percben. Még csak ki sem csináltam magamat nagyon és a kivitelezés is egész elfogadható volt (bár bal kézzel van hova fejlődni). Az elkövetkezendő időszakban próbálgatni fogom melyik felosztás válik be a legjobban, eddig ez az 5-ösével való munka tetszik a legjobban. Legközelebb az 5*10-10-et próbálom ki.

Indian Club pihenésnek

Lendítés (32) 20 mp munka 20 mp pihenő felosztásban 8 kőr, összesen 110 db

Indian Club pihenésnek

Power szakítás (24) 5*1-1, és ebből volt 5 kőr= 50 db

Indian Club pihenésnek

Lendítés (48) 55 db. Nem mértem az időt és a felosztást sem figyeltem, a cél 55 db volt összesen.

SMR (egész test), Brettzel

Nem mértem az időt, de jócskán kifutottam az 1 órából. Egy kicsit azért elfáradtam a végére, de ha így összeszámolom a megmozgatott össz kg-ot akkor talán érthető is ez a kis fáradtság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.