2011. július 28., csütörtök

Szerda

Csak az edzésterv szerinti kötelező adagot hoztam, semmi többet. Így is elég volt :)

Délután:

ZHDJM, azaz Zhealth-on dolgoztam egy kicsit, próbálgattam a gyakorlatokat. Végigmentem az összesen, tartott is vagy 40 percig. Az év véleményem szerint hasznos a dolog, csak éppen baromi unalmas. Ki fogom választani belőle a nekem legjobban tetsző, leghasznosabb gyakorlatokat (pl. a nyak és ujj izületi mobilitásos gyakorlatok nagyon bejönnek) és azt fogom beépíteni a bemelegítésembe.

Dupla szakítás + MP (16-16) 3*5 (60 mp pihenő a sorozatok között)
Long Cycle C+Jerk (16-16) 3*10 (90 mp pihenő a sorozatok között)

Nyújtás és SMR (egész test)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.