2011. július 27., szerda

Kedd

Változatos nap volt a mai az edzéstervem szerint. Gondoltam csinálok egy kis saját testsúlyos edzést, szakítgatok is egy kicsit és rápróbálok a 48-as TGU-ra.
Nem kapkodtam el semmit, nem erőlködtem túlságosan, de ez meg is látszott az edzésidőn.

Délután:

SMR,IM,Z,IC

Béka, falnál guggolás, pumpáló nyújtás (bár igazából ezt minden nap csinálom), Szélmalom (16) 3-3, Arm bar (24) 2-2.................ezek közül párat régen csináltam már, de nem ártottak, sőt......

TGU
1-1 (súly nélkül)
1-1 (24)
1-1 próba a 48-as bellel. Az eredmény: jobbal könyökig ment, ballal viszont ment a feltenyerelésig, sőt benne volt a magas híd is a pakliban, de inkább nem kockáztattam. Érdekes a dolog, mert elméletileg a jobb oldalam az erősebb, valami nincs vele rendben. A TGU az egyik kedvenc gyakorlatom (de ezzel sokan vagyunk így) és a 2011-es célok között is szerepel hogy megcsinálom a 48-assal.. Egyébként 40 kg-al viszonylag könnyedén megy és egyszer már próbáltam felállni a 48-assal is, de akkor még csak könyökig se ment.

Fegyenc:
- Pistol gurulásból 2*5-5

MP
5-5 (kék gumiszalag)
5-5 (zöld gumiszalag)

Szakítás (16) 5*10-10

SMR, Brettzel

Este még egy kicsit mozogtam, volt BUP (24) 2*1-1, V-lábemelés (6,8) és Húzódzkodás 2 db 16-os bellbe belelépve (1,2,3,2,1).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.