2013. január 10., csütörtök

Kedd - Semmi különös (tervezgetés)

Csak egy könnyed átmozgatást terveztem, az is lett.

Ez is Biofeedback alapú gyakorlás volt, de itt még csak próbálgattam magam, azt néztem meg hogy hogyan tudom a magam igényeinek megfelelően alakítani. Egy kicsit döcögős lett, de sokat tanultam belőle (ez a szerdai edzésemen látszik is, de erről majd a szerdai bejegyzésemben írok majd :)).....jó lesz ez

Amit csináltam:
- pistol
- egykezes húzódzkodás rávezető
- egykezes fekvőtámasz
- Swing (24)

- Trifecta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.