2013. január 10., csütörtök

Szerda - frissítő

Kedden összeállt a kép a Biofeedback jellegű edzéseimmel kapcsolatban, szerdán már nagyszerűen alkalmazni is tudtam, és azt kell hogy mondjam, hogy ilyen jó, frissítő edzésem már régen volt. Lényegében azt gyakoroltam, amire az idegrendszer fel volt készülve.

Hogy írjak egy példát:
- nyomás gyakorlásánál eredetileg egykezes húzódzkodás volt eltervezve.
- csináltam némi előkészítést (ízületi mobilitás röviden + kevés fekvőtámasz)
- leteszteltem, hogy hogyan tetszik ez a központi idegrendszernek. Nem volt romlás, mentem tovább...csináltam pár egykezes fekvőtámaszt.....majd újra teszt, amiből romlás látszott, ezért világos volt, hogy szerdára nem túl jó ötlet az egykezes fekvő.
- ezután planché rávezetőre próbáltam rá, amit letesztelve nagy javulás volt érzékelhető......ez volt erre a napra a megfelelő gyakorlat, ezt gyakoroltam, ami azt eredményezte, hogy majdnem sikerült megcsinálnom a planchét terpeszben (vagyis hogy sikerült is, de nem túl szépen).......holott régebben még a közelébe sem kerültem, ráadásul jól esett az egész :)

Volt némi Pistol (ez nem tetszett a CNS-nek, nem is vittem túlzásba) és Swing is a 24-essel (60 db), ami jól ment, de nem volt rá sok időm, ezért ezt sem vittem túlzásba. Plusz elvégeztem a vádlizás 1. fázisát 4*20 ismétléssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.