2013. január 31., csütörtök

Szerda - Változatosság

Kellett a változatosság, persze ez is Biofeedback alapon, vagyis csak azt csináltam ami a CNS-nek tetszett. 25 perc volt a szerdai torna, felfrissítő volt és játékos (kell ilyen is hogy megmaradjon a motiváció)

Pistol helyett most Farmer walk volt, mégpedig úgy, hogy kimentem a lépcsőházba, lelifteztem a földszintre (mert hát súllyal lefelé sétálni a lépcsőn egy kicsit veszélyes játék) és felsétáltam a súlyokkal a 4. emeletre, majd ugyanez a cécó még egyszer. Jó volt, leizzadtam és a lábaim (illetve a fogásom) is kaptak rendesen. És ha jobban belegondolok, elég hasznos is ez a gyakorlat, főleg ha éppen jövök haza a boltból és bedöglik az ezer éves liftünk.

Este:
- TS bemelegítés
- IC

- Egykezes fekvőtámasz
- Lépcsőzős farmer walk
- Dupla Clean (20-24)....szeretem ezt a gyakorlatot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.