2013. január 20., vasárnap

Szombat - Nem az igazi + gondolatok

Bár a Biofeedbacknek tetszettek a gyakorlatok, mégsem volt az igazi. Nem vittem túlzásba a dolgokat, csak gyakoroltam ezt-azt:

- TS bemelegítés

- Pistol
- Front lever rávezető
- Back lever rávezető
- Egykezes fekvőtámasz......ez most kifejezetten gyengén ment

- próbaképpen ránéztem az egykezes húzódzkodásra, és még ment jobbal teljesen, ballal csak szemig.

Úgy döntöttem, hogy az elkövetkező időszakban 1-2 hetente teszek fel új képeket vagy videókat Kettlebell, Calisthenics és Indian Club témában amolyan motiváció jelleggel. Ezeket majd kiemelem a bal oldali linklistában.

Korábban csak az volt a célom a blogommal, hogy lejegyezzem az edzéseimet, de gondoltam adok neki egy plusz feladatot: motiválok másokat :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.