2013. január 21., hétfő

Vasárnap - Szegedi kondipark

Délelőtt sétáltam drága kiskutyámmal és a Lugas u. és Kereszttöltés u. sarkán (Könyvtár közelében) levő retró játszótérről készítettem egy kis videót. Régi, nem EU konform, de tökéletes a saját testsúlyos edzésekre. Úgy tűnik, hogy használják is.

Videó itt:


Szemfüles megfigyelő megfigyelhet egy fehér szőrgombócot a videón, na ő lenne Happy kutya :)

Esti edzésem után nem bírtam magammal, kimentem egy kicsit gyakorolni oda. Volt Muscle up, Eltoló zászló, Tolódzkodás, Húzódzkodás, Front lever. Esett az eső, sötét volt és hideg, nem a legjobb a környék és az eszközök sem csilli-villik, de ilyen jól még sosem esett a gyakorlás :)

Este, játszótér előtt:
- TS bemelegítés
- TGU (24) 1-1

- Pistol
- HSPU
- Egykezes lendítés (20)

- IC
- SMR

1 megjegyzés:

  1. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy pontosan hol van ez a pálya? Ma költöztem Szegedre, nem tudom, mi hol van. Elbicajoztam arra, de sehogy sem sikerült rátalálnom. Ha tudsz valami nagyon pontos útbaigazítást, esetleg valami térképet küldeni egy nagy piros X-szel, nagyon megköszönném. E-mail címem: ridegadam@gmail.com. Előre is köszi!
    Üdv: Ádám

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.