2013. január 17., csütörtök

Szerda - Végre

Végre újra engedélyezve lett a húzódzkodás, csináltam is párat :) Nem vittem túlzásba, óvatos voltam.

Több részletben végeztem az edzésemet, így jött össze, így volt rá időm. Ha lehet akkor most még zsúfoltabbak a napjaim. Este 2 edzésen is voltam, az egyiken csak besegítettem, a másikon én tartottam az edzést. Ezek előtt, után és a köztes időkben tudtam gyakorolni. Ezek voltak:
- Pistol
- Plancé rávezető
- Szűk húzódzkodás vegyes fogással
- V-lábemelés

Minden királyul ment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.