2013. január 9., szerda

Mérési eredmények

Mivel 2 hét után abbahagytam a Geoff Neupert álltal írt Kettlebell Express Ultra cimű könyvben levő Olympic 2 programot (ami egyébként 12 hetes, csak a munka és gyerkőc miatti fáradtság miatt nem megyek tovább vele), ezért elvégeztem egy visszamérést (mert hát előtte is mértem természetesen), mégis lássam hova lehet eljutni vele.

A programban 3 nap/hét edzés van, napi 20 perc, ami helyett én csak 12 perc/nap-ot dolgoztam (36 perc kemény meló/hét :) + persze némi saját testsúlyos móka, de azok is rendesen visszavéve). Étkezésnél az EatStopEat megközelítést követtem (és követem is tovább)

Nem részletezem az eredményeket, csak egy-két fontosabb dolgot emelnék ki:
- váll kőrméret nem változott (ebben azért reménykedtem hogy jobb lesz, azt hittem a Dupla C+MP segít majd)
- derék kőrméret 2 cm-t csökkent, most 81 cm, ami a magasságomhoz viszonyítva majdnem az ideális.
-  fentiekből következik, hogy az Adonisz indexem is javult.
- combok körmérete növekedett
- a testsúlyom 1 kg-ot csökkent

És mindez 2 hét alatt (mi lett volna ha végigcsinálom a 12 hetet), heti 36 perc kőkemény Kettlebell edzés mellett + ESE diéta........azt hiszem ez nem rossz eredmény pont a karácsonyi nagy kajálások idején, ráadásul mostanság igencsak belehúztam az édesség evésbe is :) Másoktól azt hallom, hogy a 4 nap alatt 2-4 kg-ot híztak, nálam meg éppen hogy javulás volt és még csak sok időt sem kellett ráfordítani :)

A következő időkben jelentősen visszaveszek majd, fáradtság miatt nem akarok nagyon keménykedni, nem hiányzik egy sérülés. Főleg saját testsúlyos edzések lesznek, de kevés ismétléssel és sorozattal. Komolyabb szerepet szánok majd a biofeedbacknek. Igyekszem minden edzésnap valamilyen guggolást, húzást és nyomást végezni. Az Adonisz index javítása továbbra is cél, amit az ESE diéta és az edzés biztosan támogatni fog, maximum lassabban fogok közeledni a célhoz mint eddig, de nem is sietek sehová :)

Rövid edzések lesznek ezek, de sokkal jobban fognak igazodni az aznapi állapotomhoz, ezért remélhetőleg jobb eredményeket fogok elérni erőnövelés szempontjából. Csak frissen fogok edzeni (biofeedback segít majd) és frissen is fogom befejezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.