2013. január 12., szombat

Péntek - Biztos hogy jó így

Egyszerűen királyság ez a Biofeedback alapján történő edzés. Korábban is próbálkoztam vele, de akkor nem értettem meg pontosan hogyan is kellene ezt végrehajtani. Most egy csomó tanulás és komolyabb utánajárás után azt mondhatom, hogy jobbat nem is találhattam volna magamnak :)


Este:
- TS bemelegítés

Ezeket látta jónak a CNS (és milyen jól látta :)):
- Pistol könnyedén
- Front lever rávezető könnyedén
- HSPU is királyul ment

- Trifecta (sima híd helyett falnál le-fel sétálos híd)

Gyors, produktív és frissítő....ez kell nekem, ezt kaptam :)

2 megjegyzés:

  1. Régebben sokat használtam a biofeedback-et,és remek edzéseket toltam vele,illetve az idegrendszer támogatásával.Jó,hogy eszembe juttattad,elő is veszem a következő héttől.;-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Laci,

    Tényleg jó ez a dolog, az idegrendszer meghálálja a törődést :)

    Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.