2011. május 31., kedd

Hétfő

Későn tudtam csak gyakorolni, este 10 körül. Mondjuk napközben GTG jelleggel gyakorolgattam az egykezes fekvőtámaszt és a pistolt (ez az elején jól is ment, de nap végére elfogadhatatlan lett a kivitelezés)

Semmi nagy dolgot nem terveztem, egyszerűen csak mozogni szerettem volna egy kicsit.

SMR (a nagy 4-es)

Lendítés (24)
Egykezes lendítés (24)
Dead Clean+MP (24)
Dead Clean+FS (24)
Power Szakítás (24) ebből nem csináltam sokat, de így is megizzasztott
Dupla C+FS (16-16)
Dupla lendítés (16-16)
TGU (16)

Levezetésnek egy kis IC

SMR (nagy 4-es)
Nyújtás, Brettzel

Kb. az egész 45 perc alatt meg is volt. Azt hittem hogy nem fogok tudni este aludni mert fel lettem pörgetve, de nem volt ilyen gond. Ahogy leért a fejem a párnára én már alukáltam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.