2011. május 30., hétfő

Vasárnap

Egész nap sokat ültem, ezért késő este mozogtam egy kicsit. Volt vagy 10 perc :)

TGU (24)
Goblet guggolás (24)
C+FS (24)
Szakítás (24)
Egykezes lendítés (24)
Lendítés (24)

Szombaton az SMR képzés helyszínén volt egy Omron testzsír% mérő. Rögtön rápróbáltunk páran. Az első mérésem eredménye 5,1 %-os testzsír% lett. Mondom ez csak valami hiba lehet, valamit elnyomtam vagy ilyesmi. Új mérés: 5,1% újra. Nem tudom mennyire megbízhatóak ezek a mérők de szerintem én valahol 11-12% körül lehetek (de lehet hogy több is), legalábbis remélem, mert ez az 5,1 % egy kicsit ijesztő számomra. Majd valahol le kell tesztelnem újra, egy másik mérőn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.