2011. május 7., szombat

Piac

Táplálkozásomban a Paleo és Warrior diet elveket követem, tejet egyátalán nem iszom, kenyeret is kerülöm és persze amennyire lehet a cukrot is megpróbálom kiszűrni a táplálkozásomból (ez mint tudjuk nagyon nehéz feladat) és főleg adalékanyag mentes ételeket próbálok beszerezni.

Amit lehet azt a piacon veszem meg. Egyszerűen élvezem hogy párommal kettecskén kisétálunk a piacra, nézelődünk, beszélgetünk a termelőkkel, beszerezzük a friss zöldséget, gyümölcsöt, magvakat, megvesszük a házi szalámit, vajat. Ezek nemcsak finomak hanem egészségesek is.

Megvannak már a bevált termelők akiknél vásárolunk. Paradicsomot és uborkát nem is szívesen veszek máshol mert nemcsak hogy biológiai védelemmel termelik őket hanem nagyon finomak is.

És persze virágot is szoktunk szerezni, főleg illatosat amivel a lakást is hangulatosabbá tudjuk tenni.

Megvan a piacnak a romantikája, na.....

Persze azért én is el szoktam csábulni, szeretem a csokit (igyekszem minél magasabb kakaó tartalmút enni), én is eszek néha pizzát és tésztákat. Nagy ritkán eszek kenyeret is: most a piacon találtam rá a Dr Kalmár kenyérre, maga a kitalálója árulta. Kedves ember, csakúgy mint a felesége. A kenyér összetevői: tönkölybúza, víz, só. Semmi adalékanyag nincs benne, ami számomra fontos. Nem a szokványos kenyérről van szó, sokkal ízletesebb, tömörebb mint az átlag. Persze így sem fogom túlzásba vinni a kenyérevést, de néha a házi vajat valamire fel kell kenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.