2011. május 30., hétfő

SMR System hétvége

Szombaton és Vasárnap SMR System Szakértői képzésen voltam.

Szombaton volt egy 3 órás alapszintű képzés, majd ezt követte egy hosszabb szakmai rész. Vasárnap már tényleg csak a szakértői brigád volt, mélyítettük a tudást rendesen. Jó volt a társaság, jó volt a hangulat. Volt ott gyógytornász, gyógymasszőr, RKC instruktor, TRX oktató, jó volt látni hogy ilyen széles körben használható a rendszer.

Csiky Feri jó okató, érthető formában adja át az akár bonyolult dolgokat is. Sokat tanultam tőle, ráadásul a szünetekben néha hozzám került egy kettlebell (mert hát ha van ott ugye akkor azt meg kell fogdosni, esetleg csinálni vele pár nyomást, guggolást, lendítést, szakítást :)) amivel gyakorolgattam is egy kicsit. Feri gyakorlott szemeivel gyorsan kiszúrt pár hibát amit ki is javítottunk :)

A képzésen előkerült a Testolvasás kuzus és a K-Active is és mivel mostanában nagyon rá vagyok kattanva az emberi test fejlesztésére, rehabilitációjára ezért ugye mondanom sem kell hogy elkezdtem tervezgetni magamban ezeknek a képzéseknek az elvégzését.

Szóval a lényeg: SMR System Szakértő lettem :) Ezen a héten még a Sportedzőire kell koncentrálnom mert hétvégén szóbeli és gyakorlati vizsgám lesz, de utána belevetem magam a szemináriumok szervezésébe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.