2011. május 24., kedd

Kedd

Délután:

Fáradtnak éreztem magam és tudtam hogy este megyek a haladó edzésre, ezért nem akartam túl sok mindent csinálni. Igazából csak le akartam videózni néhány gyakorlatot hogy ki tudjam elemezni min kell javítani.
Már a kezdeteknél látszott hogy ez nem az én napom lesz a legjobb kivitelezés szempontjából, de csak azért is kameráztam és elemezgettem hiszen ki tudja milyen állapotban leszek majd az RKC vizsgán is. Ott sem lesznek elnézőek velem ha fáradt leszek.

Volt:

TGU (16) ez jól ment
Dupla C+FS (16-16) a Clean nagyon gyér volt az elején de javult, az FS jól ment
Goblet guggolás (24) tetszett
Lendítés (24) itt volt valami furcsaság a hátra lendítésnél, de többször elvégezve a gyakorlatot és újra kielemezve sokat javult. Próbálom elraktározni a helyes kivitelezés érzését és erre fogok törekedni a késöbbiekben
Dupla lendítés (16-16) sok volt a koccanás de alapjában véve jó volt a kivitelezés.
Szakítás (16) meglepő módon ez tetszett kivülről, pedig nem éreztem jónak belülről

Ez után rohantam a haladó edzésre

Este:
Haladó csoport

IM
Lendítés (24)
Sok-sok szakítás (16), mindenféle felosztásban.

5 kőr pihenő nélkül:
15 mp lendítés (32)
15 mp lovaglóállás

Nyújtás

Végül önszorgalomból:
V-lábemelés 2*6
Húzódzkodás 2*5
C+MP (24)

A délutáni gyakorlás meghozta a gyümölcsét, szinte azt is mondhatnám hogy az volt a bemelegítés az esti edzésre. Kellemesen elfáradtam és jól is éreztem magam tőle. Tetszett....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.