2011. május 7., szombat

Péntek

Csak próbálgatni akartam a Fegyencedzés könyv gyakorlatait, nem is lett túl összeszedett az edzés, azt csináltam ami éppen eszembe jutott. Mondjuk így is eléggé le tudtam fárasztani magam. Főleg úgy hogy a fegyenc után csináltam egy Tabata jellegű swinget is.

Este
68 perc

IM,Z,IC,GN,asztal,híd

egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) 1-1,2-2
L-tartás
Varjútartás 30 mp
Kézállás támaszkodás nélkül gyakorlás
Varjútartásból kézállás
Kézállásból nyomás 2*2
Pistol 2*1-1

Lendítés (24) 2*14
Lendítés (24), Tabata jelleg: 20 mp munka 10 mp pihenő, ebből 8 kőr, 14/kőr=112 db/4 perc (fújtattam rendesen a végén, a fogásom is feladta a végére, de végig helyes volt a technika, ennek nagyon örülök)

SMR (egész test)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.