2011. június 26., vasárnap

Családi nap

Szombaton családi napon voltam. Ez úgy zajlik hogy a cégem fogja az országban levő összes dolgozóját (persze csak azokat akik jelentkeznek a rendezvényre) és buszokkal elszállítja egy megadott helyre, ami most Budapesten volt az ORFK kiképzőközpontjában. Nem tudom mennyien lehettünk, de az biztos hogy több 100-an, a tippem olyan 1000 körül van. Ilyenkor van egy csomó fellépő (Szántó Dávid volt a műsorvezető), étel, ital, vetélkedők, érdekes programok, csapatjátékok, kispályás foci (itt voltak páran az UTE csapatából is), tenisz (akár Szávay Ágival is), stb.

Az egyik feladatnál egy olyan kerékpárral kellett menni (3 kerekű) amit hátra kellett tekerni ha előre akartál menni és jobbra kellett fordítani a kormányt ha balra akartál fordítani. Megdolgoztatja az agyat az biztos, jó feladat volt.
Ami még tetszett, az a kötélhúzás volt. Az egyik csapatjátéknál az a csapat kapott pontot aki nyert egy a másik csapat ellen a kötélhúzásban. Az ellenfélnél kettő felnött volt (1 nő és 1 férfi) és 3 gyerek (lányok), ehhez kellett összeállítani a mi csapatunkból pár embert. 3 nő és én álltunk össze. Azt hittem simán nyerni fogunk, de erőben nem múltuk felül őket, csak a kitartás segített abban hogy győzni tudtunk. Ügyesek és kemények voltak, gratuláltam is nekik a végén :)

Lehetett jelentkezni Cooper tesztre. Mivel kb. középiskolás koromban teszteltem utoljára így gondoltam jelentkezek rá. Rajtam kívül csak egy kolleganőm jelentkezett rá (jellemző hogy ennyi emberből csak kettőnket érdekelte a dolog). Kropkó Péter (többszörös triatlon és ironman bajnok....tartott egy előadást az egészséges életről) és csapata végezte a felmérést. 2650 m-t sikerült lefutnom 12 perc alatt, ami állítólag 31 évesen kiválónak mondható :) Ez tetszik, főleg ahhoz képest hogy kb. 2 éve nem futottam szinte semmit :) Csak-csak jó valamire ez a kettlebellel való edzés :)

Jó kis program volt, tetszett.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.