2011. június 24., péntek

1000 swing-Csütörtök

Délután és Este:
Sportközpont

1000 Swing Challenge (32 kg) kb. 59 perc 50 másodperc alatt. :) Testsúly: 69 kg

Nagyon kicentiztem, de sikerült befejezni 1 óra alatt. Kemény volt, nem is gondoltam hogy ennyire le fogok tőle fáradni. A fogásom már 300 körül elment (a kedvem is :)), de Sovány Csabi barátom (ő számolt nekem....szerencsére, mert hát nem nagyon tudtam volna koncentrálni arra is) lelkesítésével csak összejött a dolog. A végén sok erőt adott a többiek szurkolása is (nélkülük lehet hogy nem csináltam volna meg időre). Annak azért örülök hogy a kivitelezés egész elfogadható volt végig, akkor tettem le a súlyt amikor a fogásom már nem engedett tovább, viszont a feszítés-kioldás végig rendben volt.

Volt aki 40 perc alatt végzett, volt aki 1300 db-ot csinált meg, tehát keménységért nem kell a szomszédba mennie a szegedi csapatnak :) És hogy őszinte legyek: nagyon megtisztelő egy ilyen csapathoz tartozni.

Jó móka volt és így RKC instruktori elött szerintem meg is kellett lépnem hogy tudjam, nagyjából mire számíthatok ott.

Egy megjegyzés: 40 db lendítést azért csak-csak meg lehet csinálni 1 perc alatt, de ha valaki elötte megcsinál 960 db-ot akkor átértékelődnek a dolgok. :) Ez nekem kb. 4 perc alatt sikerült.

A kezdő csoport elött volt még egy kis időm, ezért gyorsan lenyomtam a BJ1 program hiányzó részeit (ugyebár ez lendítéses nap, abból csináltam jó párat ezért csak a többi gyakorlatra koncentráltam):

Tehát:
BJ1 lendítés nélkül, (16 kg), 2 kőr:

C+MP 6-6
C+FS 5-5
TGU 1-1
Szakítás 6-6

Ezután jött a kezdő csoport, ahhol TGU és lendítés volt terítéken. Itt már nem dolgoztam, csak tapasztalatot szereztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.