2011. június 24., péntek

Csipőfájdalom

Van itt nekem ez a kis csipőfájdalmam, amiről tegnap is írtam. Ezt még valamikor a Miskolc Challenge elvégzése után szereztem. Akkor azt hittem hogy a dupla szakításokat rosszul toltam csípőből és ez ártott meg neki. Volt amikor enyhült a fájdalom (szinte alig éreztem), de most az 1000 Swing Challenge elött 1 héttel elkezdett igazán fájni.
Aggódtam miatta, hiszen lendítéshez nem árt használni a csípőt :), 1000 swing esetén meg aztán igencsak nagy próbának van kitéve. Féltem hogy nem vehetek részt miatta a Kihíváson, vagy ha részt is veszek akkor rendesen gallyra vágom és az nem jön jól az RKC képzés elött.

De szerencsére szerda este rátapintottam a lényegre :) A jobb oldalam háti szakaszán találtam egy részt ahol nyomásra elég intenzív fájdalom lépett fel. Elkezdtem maszírozgatni kifejezetten csak azt a részt és láss csodát, másnap reggelre alig éreztem fájdalmat. Csütörtökön délelött még dolgoztam rajta és délutánra teljesen el is múlt a fájdalom. Tehát nem is a csípőmmel volt a baj, hanem valamelyik hátizommal. Hallottam róla már, hogy nem mindig ott van a probléma ahol éppen fáj, de még magamon eddig nem tapasztaltam soha ilyet.

Mindenesetre megbizonyosodtam róla hogy a Trigger masszázs hatékony (még ha az amit én csináltam csak ösztönös volt, szakérető kezek alatt meg biztos csodát művelt volna), szeretnék többet megtudni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.