2011. március 28., hétfő

Hétfő

Mai biofeedback azt javasolta hogy pihenjek egy extra nagyot, de ma érkezett meg a Tacticalból az új gumipadlóm (2db 1 m*1 m*10 mm) és GymRing-em (nem a hagyományos, hanem a kötél gyűrűs) ezért úgy gondoltam kipróbálom őket.

Csináltam pár kettlebell gyakorlatot a gumipadlón (TGU, Swing) és pár varjútartásból kézállást (régen meg sem mertem volna próbálni a korábbi sportpadlómon mert az csúszós volt).
Nyugodtan mondhatom hogy megérte a pénzét, ilyet szerettem volna már régóta (a korábbi egy Te..os puzzle padló volt, de kész életveszély volt rajta dolgozni. Szét is csúszott sokszor és alattam is csúszkált). Először meg voltam ijedve hogy nem puzzle kivitel, de most hogy megjött rájöttem hogy nehéz lenne úgy megoldani mivel nagyon vastag és viszonylag nehéz is (van benne anyag). A biztonság kedvéért alul össze fogom ragasztani, de nem lenne fontos mert egyátalán nem csúszik szét a 2 egymáshoz illesztett rész.

Gyűrűvel csináltam invertált evezést, fekvőtámaszt és azt a gyakorlatot amikor fekvőtámaszban vagyunk, a lábfej a gyűrűben és a térdet a mellhez húzzuk. Ez az eszköz is bevált, főleg azért mert a kötélgyűrű miatt nem kényelmetlen a fogás és a lábfejet sem nyomja. Sajátsúlyos gyakorlatokhoz nagy segítség lehet. Az ajtókeretbe illesztett húzódzkodómon használtam, ami egy ideiglenes megoldás. Egyszer szeretnék egy igazi szobai bordásfalat (véleményem szerint hasznossága miatt ez az egyik legfontosabb eszköz aminek lennie kellene egy edzőteremben) amire rá lehetne tenni egy húzódzkodó keretet (tehát normális otthoni húzódzkodás meg lenne oldva) és arra rá lehetne tenni a gyűrűket.

Annak ellenére hogy ma nem volt komoly mozgás mégis a mai napi öröm megvolt = végre van egy igazán jó sportpadlóm, szereztem gyűrűt és meg tudtam csinálni a varjútartásból való kézállást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.