2011. március 30., szerda

Szerda

Még mindig eléggé fáradtnak éreztem magamat, aminek oka hogy kb. nem is tudom hány hete nem aludtam ki magamat (erre még rásegített az óraátállítás is), mivel rengeteg elfoglaltságom van mostanság. A munkám ilyenkor keményen fel van pörögve, edzőképzésre járok kéthetente hétvégén, angol óráim is vannak és természetesen készülök az RKC-ra is, ezért kb. 6 órányi szabadidőm van egy nap (ami éjszaka van és általában alvással töltök :)) Ezért gondoltam egy nagyot és megajándékoztam magamat egy szabadnappal holnapra. Sokat fogok aludni, tanulni (edzéselméletet és angolt mert pénteken passzívból dolgozat) és szerintem vagy kipróbálom a Miskolc Challenge I/A-t, vagy lezavarok egy ManMakert.

Mindenesetre attól függetlenül hogy nagyjából hulla voltam, azért csak akartam mozogni egy kicsit, főleg dupla súlyokkal akartam gyakorolni és szakításokat akartam végezni. És láss csodát, jobban mentek a dolgok ami a kivitelezést illeti mint amikor kipihent vagyok (tudom, van az a túlkompenzációs dolog, amiről már többször hallottam és most már biztos hogy jobban utána fogok járni mert érdekes a téma, de azért nem gondoltam volna hogy ennyire jó hatása tud lenni. Persze azt is tudom hogy nem szabad túlzásba vinni mert van egy határ ahonnét ez már nem visszafordítható és jelentős károkat is okozhat.)

Este
64 perc

IM,Z, IC

Dupla C+FS+MP (16-16) 6,5,4,3,2,1=21 db
Dupla C+FS+MP (24-24) 3*2

Dupla Swing 8+Dupla Clean 5 (24-24) *3kőr

Szakítás(24) 5-5,6-6,.....,10-10+5-5,4-4,....1-1,=120 db

Nyújtás, SMR, Brettzel

Most még a szakítás is jól ment (még bal kézzel is, pedig az soha). Nem ment időre egyik gyakorlat sem, szépen, lazán végeztem az egészet. A 64 percből kb. 20 percet vitt el a bemelegítés és levezetés, nagy hangsúlyt fektettem az SMR-re

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.