2011. március 11., péntek

Péntek

Mai edzésemre rányomta bélyegét a keddi tenyér tépés, ezért csak óvatos, kesztyűs BJ1 volt betervezve. Nem kapkodtam ami az időn is látszik, az egész edzés bemelegítéssel és nyújtással 41 percig tartott.
Kesztyűt már rég használtam mert az új RKC bell nagyon csúszik vele, viszont most a tenyeremet kimélendő fel kellett vennem. Így viszont a régi Elite belljeimet használtam és rá kellett jönnöm hogy szakításhoz sokkal jobban tudom használni, valahogy kényelmesebb vele dolgozni.

Mivel hosszú hétvége lesz, hazautazom Kiskőrösre. Otthon csak egy 40-es bellem van, haveromtól el tudom kérni a 16-osát így csak egy 24-est kell csak hazavinnem hogy tudjam tartani a BJ programot.

Reggel:
BJ1, 1 kőr, (24-24):
Dupla lendítés 15
Dupla C+MP 7
Dupla lendítés 15
Dupla C+FS 7
Dupla lendítés 15
TGU, ezt 32-essel csináltam 1-1
Dupla lendítés 15
Szakítás 10-10
Dupla lendítés 15

Nyújtás, Brettzel, SMR

2 megjegyzés:

  1. Szia Buzz!

    Bocs nem tudom a neved, de a Toy Story nekem is kedvencem volt! :)
    De a lényeg!
    Épp ma fedeztem fel a blogodat és látom Te is a 2011-es RKC vizsgára készülsz! Nem árulok el nagy titkot ha azt mondom én is! Nem és, hogy miért olyan érdekesek a Te bejegyzéseid! Mert így legalább van összehasonlítási alapom, hogy én hogy edzek Te hogy edzel és hogyan készülnek mások a vizsgára. Keményen nyomom én is, de most hogy látom Te már vagy 2.5 éve használod az eszközt és én még csak 6 hónapja van hova fejlődnöm, hogy sikeres vizsgát tegyek. Sok helyen olvasom, hogy nem lesz egyszerű így most azon küzdök, hogy mégis a lehető legegyszerűbb legyen egy alapos felkészüléssel.
    Egy szó mint száz azt hiszem ma egy jó oldalra tévedtem a szellem fénysebességgel száguldó szupersztrádáján! :)

    Bálint...

    VálaszTörlés
  2. Szia Bálint,

    Jó is az a Toy Story nagyon :)

    Szerintem nem kell aggódnod az RKC-vel kapcsolatban. Ha van egy jó alapod, instruktor felügyelete alatt gyakorolsz és van benned nem kicsi akaraterő és kitartás akkor jó úton haladsz. Persze így sem lesz egyszerű, bennem is van félsz a 3 nappal kapcsolatban de bízok magamban (másképp már most abbahagyhatnám az egészet)

    Az instruktorod (kihez jársz?) biztos fogja tudni hogyan készítsen fel :) én a magam részéről a Brett Jones féle RKC felkészítő programot használom.

    Egyébként az volt az egyik célom ezzel a bloggal hogy rátaláljak olyanokra akik szintén az RKC-ra készülnek és tudjuk segíteni egymást a tapasztalatainkkal. Ha bármikor kérdésed merülne fel akkor keress bátran, kiváncsi vagyok én is a te felkészülésedre.

    Üdv
    Buzz = Szunda = Zoli

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.