2011. március 17., csütörtök

Időjárás-változás

Sajnos érzékeny vagyok rá, a szerdai szakítás napom el is maradt miatta. Elkezdeni elkezdtem, de már a bemelegítésnél éreztem hogy nem kellene erőltetni. Csináltam pár egykezes lendítést, de a testem azt jelezte felém hogy tegyem le szépen a bellt és menjek pihengetni. Le is feküdtem este 9 körül, ami ritka nálam.

Megcsinálhattam volna a szakításokat, de nem lett volna túl jó a technika, csak szenvedtem volna, akkor meg minek. Figyeltem a testem jelzéseire (hasznos volt a Z-Health-es szemináriumokra járni, ott ismerkedtem meg a Biofeedback fogalmával és próbálom használni is edzéseimben) és szerintem jól tettem. Majd az eredmények engem igazolnak :)

Szóval a lényeg a lényeg: áttettem a szakítás napot csütörtökre, remélem az időjárás nem tesz keresztbe ma is. Egy probléma lesz csak ezzel: nem lesz pihenőnapom a BJ1 elött, de hát ez van. Ha úgy alakul és mindenképpen pihenőnapra van szükségem akkor tovább csúsztatom a BJ-s napokat. Igaz hogy próbálom követni a programot, de ha extra pihenőnapra van szükségem (ezt jelzi a testem) akkor beiktatok eggyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.