2011. március 30., szerda

Kedd

Nem voltam túl jó állapotban ezért inkább csak gyakorolgattam egy keveset. Csináltam a HKC gyakorlataiból 4 kőrt és a fegyencből is összeállítottam 4 kőrt. Tehát

Délután
64 perc

IM, Z, IC

HKC:
4 kőr:
TGU (24) 1-1
Goblet guggolás (32) 5
Lendítés (48) 15

Fegyenc:
4 kőr:
egykezes fekvőtámasz 1-1
falnál le-fel sétálós híd 1
pistol 1-1

Volt még kézállásból nyomás (már közelített a teljesen zárt kéztartáshoz) 3,2

Nyújtás

Este csináltam még 2*6 V-lábemelést és bepróbálkoztam a 36 kg-os bellel történő MP-nél (elötte nyomtam párat a 32-essel is) és félig kiment (csak jobb kézzel próbálkoztam), aminek nagyon örülök, mert az RKCII-nél (ez az egyik 2012 évi célom, de hát hol van az még, elötte csak csináljam meg az RKCI-et) az egyik belépőteszt a saját testsúly felével történő MP. Mivel 70 kg vagyok ezért a 36-ost kell beirányoznom magamnak. Jók az előjelek hogy meglesz, remélem már ebben az évben :)

Nem szaggattam szét magamat a mai napon, nem is ez volt a cél, inkább a minőségre mentem rá, ami szerintem össze is jött (legjobban a lendítés és az egykezes fekvő tetszett, de elégedett voltam a többivel is).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.