2011. március 23., szerda

Szerda

Ma már végre úgy éreztem hogy eljött a tesztelés ideje. Végigcsináltam az összes RKC vizsga gyakorlatot és pontoztam őket (szigorú voltam magammal és egyébként meg 5-öst sosem adnék magamnak mert mindig van mit fejleszteni, hiába érzi az ember úgy hogy már tökéletesen megy)

TGU gyenge 3-as (főleg bal karral volt rossz)
Dupla Clean+MP. Clean gyenge 2-es, MP gyenge 4-es
Dupla C+FS, ahol Clean egy kicsit jobb lett (már nem gyenge, hanem sima 2-es), front squat gyenge 4-es
Lendítés: erős 4-es
Szakítás: bal karral 2-es, jobbal erős 4-es

Alapjában véve látszik hogy a bal kar munkáján keményen dolgozni kell, szépíteni kell a TGU-n és a Clean-en is, de hát még van idő.

Keményen fogok dolgozni továbbra is, nagy hangsúlyt fektetve a minőségre a mennyiség ellenében. Megfogadom a tanácsokat amik eddig érkeztek felém és az alapján fogom megtervezni az elkövetkezendő időszak gyakorlásait.

Leteszteltem a nyomásomat is (fejlődött-e a 6 hetes BJ program végére?):
Korábban már simán kiment a 32-es bell mind a két kézzel, de mivel egy ideje nem erőltettem a nyomásokat ezért ez visszaesett arra hogy jobb kézzel kiment 1-szer, bal kézzel meg 1-szer se (csak a 28-al)
Most viszont jobbal könnyedén kiment többször is és ballal is kiment 1-szer, ráadásul nem a gyors kivitelezésű C+MP módszert használtam, hanem a beleállos, rackben egy kis ideig megtartós megoldást használtam (az elöbbi módszerrel egyátalán nem akart sikerülni, gondoltam akkor megpróbálom az utóbbival és így könnyebb is volt számomra) Örülök hogy volt fejlődés, de igazából itt sem az érdekelt hogy mennyivel tudok nyomni, hanem inkább az hogy minden irányból leteszteljem a BJ programot, hiszen azzal fogok készülni az utolsó 6 hétben és az már biztos hogy erőt elég keményen növel a program.

Szakítást holnap szeretném tesztelni.

Este még lesz egy kis fegyenc és eszembe jutott pár dolog amivel lehetne fejleszteni az egykezes húzódzkodást, ezeket fogom még tesztelni és ha beválnak akkor persze írok róla egy bejegyzést

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.