2011. március 16., szerda

Kedd

Hétfőn Szentendrén voltunk kirándulni, nagyon szép volt. Teljesen felüdültem tőle.

Kedden 2 részletben edzettem. Volt egy kis délutáni fegyenc (igazándiból le akartam nyomni az egészet egybe, csak pont a bemelegítés végén kerestek telefonon és mennem kellett, de azért belefért pár Convict gyakorlat), este pedig megcsináltam a szokásos keddi ballisztikus napomat (persze nem bírtam ki hogy ne csempésszek bele némi fegyencet és pár kettlebell erőgyakorlatot :)) Szakítást nem akartam túlzásba vinni, inkább csak a helyes technikára összpontosítottam, elő akartam készíteni magamat a szerdai density trainingre

Délután
16 perc

IM,Z
teljes fekvőtámasz 10
teljes guggolás 10

2 kőr:
pistol 2-2
egykezes fekvőtámasz 3-3
könyöknyomás 4

Nyújtás

Este
50 perc

IM, Z, IC, Brettzel (2 utóbbit régen csináltam már, nagyon jól esett)

Lendítés (24) 10
Egykezes lendítés (24) 10-10
Váltott kezes lendítés (24) 10
Clean (24) 5-5
Magasra húzás (24) 10-10
Szakítás (24) 5*10-10 (nem időre ment, laza tempó volt)

TGU fel-Szélmalom-Bent press-TGU le (24) 1-1

2 kőr fegyenc:
pistol gurulásból 3-3
egykezes fekvőtámasz 2-2

Lendítés (48) 30 mp max.=21 db

SMR (egész test...régen csináltam, nagyon kellett már)

Megjegyzés: technikák jól mentek, még az olyan mumus gyakorlatoknál is mint a szakítás vagy a clean

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.