2011. március 24., csütörtök

Pár ezévi cél kihúzva

Tegnap este volt egy kis fegyenc móka és nagy örömömre végre meg tudtam csinálni a súly nélküli teljes pistolt bal lábbal is és az egykezes húzódzkodást mindkét kézzel :)

Pistolnál nem az erővel volt a gond (ellensúlyként használt 32-es bellel is meg tudom csinálni a gyakorlatot), inkább a bal boka mobilitásommal és a jobb combfeszítőm merevségével kellett kezdenem valamit, mindig eldöltem hátra lefelemenet közben.
A boka mobilitását z-health és super joints gyakorlatokkal javítgattam, a comfeszítőmön pedig az SMR hengerrel dolgoztam.
Ezen felül végeztem a rávezető gyakorlatokat is, amikről késöbb még irok bejegyzést.

Az egykezes húzódzkodásnál kigondoltam (lehet hogy már más is kigondolta csak eddig az nem jutott el hozzám :)) pár rávezető gyakorlatot (korábban már írtam egyet) és beváltak, sikerült mind a két kézzel 1-1 teljes ismétlés. A rávezető gyakorlatokat még tesztelem, de nemsokára írni fogok erről is egy kisebb bejegyzést.

Szóval sikeres volt a tegnapi nap (bár néhány kettlebell gyakorlat kivitelezésével nem vagyok megelégedve).

Amivel tehát tartozok még:
  • rövidítésekről bejegyzés
  • egykezes húzódzkosás fejlesztéséről szóló bejegyzés
  • pistol (azaz egylábas guggolás) rávezető gyakorlatokról bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.