2011. március 7., hétfő

Hétfő

BJ program 5. hét

A program szerint ma pihenőnapomnak kellett volna lennie, de sajnos a munkám miatt a szerdai szakítás napom elmarad, ezért azt előbre kellett hoznom. Mivel a tegnapi napom a BJ3-as, azaz a guggolós (amiben nem vagyok túl erős) nap volt, ezért ma nem akartam szétszaggatni magam (meg hát éppen most vasárnap tanultuk az edzéselmélet órán hogy nem szabad mindig maxon dolgozni, kellenek a technikával foglalkozó edzések is....ezt egyébként sejtettem is és logikus is volt, viszont jó volt megerősítésként hallani egy ilyen nagy szaktekintélytől mint a tanárom, akinek a nevét most nem fogom ideírni nehogy pucsolásnak tünjön a dolog). Szóval nem akartam durva edzést, de snatch nap volt előirányozva, ezért maradtam annál a kompromisszumnál hogy a HUN Snatch-et fogom csinálni (leírás itt ), ami tényleg nagyon a technikára megy rá, de azért meg is lehet benne izzadni.

Szóval ma este:
hossza: 75 perc

IM, Z, IC, SMR

TGU (16) 1-1
teljes fekvőtámasz 15/ teljes guggolás 15/ C+MP (16) 5-5
zárt fekvőtámasz 10/ zárt guggolás 10/ Dupla C+MP (16-16) 5
egykezes fekvőtámasz 3-3/ pistol gyakorlás gurulásból 4-4/ C+FS (16) 5-5
egykezes fekvőtámasz 3-3/ pistol gyakorlás gurulásból 4-4/ Dupla C+FS (16-16) 5

egykezes lendítés (16) 3*10-10
HUN Snatch (16) 20/40 felosztásban, 20 kőr, 10/kőr

Lendítés (32) 20/10 felosztásban, 2 kőr, 14/kőr....8 kört akartam, de az Elite 32-es bellemnek túl nagy a füle, nem tudtam vele kényelmesen dolgozni, rontott a technikámon ezért abba kellett hagynom (48-assal sokkal jobban szokott menni)

Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.