2011. március 25., péntek

Szakítás teszt

Tegnap leteszteltem az 5 perces szakításomat is a 24-es bellel. Először gondolkodtam hogy megnézzem-e mennyi idő alatt megy 100 db, de inkább maradtam az 5 perces max.-nál

112 db/5 perc lett a vége. Elégedett vagyok vele mert amikor régen kifejezetten a szakítás fejlesztése volt a célom akkor is csak 113 db ment (annak idején a cél a 100 db/5 perc volt). Ha jobban osztottam volna be az időmet (túl sok volt a kézcsere és 2-szer meg kellett állnom pihenni) és lenne valaki mellettem aki mondja az időt hogy hol tartok (tehát tudnám hogy már nem érdemes pihengetni hanem mindent bele, mert már nincs sok idő) akkor szerintem lenne még benne 5-6 ismétlés

Az alábbi felosztást használtam, amit a dragondoor honlap cikkjei között találtam:

7-7, 6-6,...,1-1
6-6, 5-5,....,1-1, 1-1, ami eddig 100 db volt és ez után jobb kézzel ami a csövön kifért, azaz 12 db.

Jó ez a felosztás abból a szempontból hogy nem fárad el a kezem hiszen sok a kézcsere, viszont pont ez a hátránya is (mármint a sok kézcsere) mert így sok időt veszítek.
Próbálgatni fogok más megoldást is, mondjuk 5*10-10 vagy 10*5-5, de majd kitalálom.

A teszt elött volt pár 1-1 MP a 32-es bellel, volt pár lendítés kétkézzel, egykézzel a 24-es bellel hogy ráhangoljam magam a ballisztikus kivitelezésre,  csináltam pár egykezes húzódzkodást és pár pistolt (ezt egész nap GTG jelleggel végzetem) is annak örömére hogy tegnap lezártam őket mint éves célt.

Teszt után volt pár teljes fekvőtámasz (2*10) és 2*3-3 egykezes fekvőtámasz is.

Végeredményben elégedett vagyok az elmúlt 6 héttel, bevált a Brett Jones RKC-ra felkészítő program (leteszteltem és most már biztosan neki merek vele ugrani az RKC-nak, a képzés elött 7 héttel (6 hét munka + 1 hét terheléselvétel) újra elkezdem), erőm és állóképességem növekedett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.