2011. április 2., szombat

Petőfi túra 2011

Volt 20, 40 és 70 km-es szakasz (ezeket gyalog és kerékpárral is végig lehetett csinálni). Én a 40-esen voltam és nyugodtan mondhatom hogy szinte semennyire sem fáradtam el, DE a talpam tele van vízhólyaggal, ez miatt valószinűleg máshogy terheltem rá a lábamra, aminek az lett a vége hogy a térdizületeim és a bal csípőizületem fáj. Nincs mese, jobb lesz ha pihentetem amíg el nem múlik.
Nem tudom mi lehetett a gond, de az biztos hogy a cipő már rengetegszer bizonyított és soha egy vízhólyag. Arra tippelek hogy a talajjal volt gondom: néhol nagyon homokos volt, néhol oldalirányban ferde, néhol meg a sinek mentén mentünk ahol nagy köveken kellett lépkedni. Ha jobban belegondolok már ezek miatt is keményen szokatlan terhelést kaptak az izületeim.

Kritikám is van, mégpedig a szervezéssel volt bajom: a 40 km-es szakasz Izsákról indult, de mivel nem voltak a szervezők felkészülve ennyi ember fogadására ezért az embereknek muszáj volt akár fél órát is tétlenül várniuk. másrészt nem volt mindenhol megjelőlve hogy pontosan merre kell menni, ami bosszantó tud lenni ha valaki nem ismerős arrafelé.

Mindenesetre tetszett a túra. Jó volt az idő (jól is jön az a D-vitamin :)), jó volt a társaság (bár nem tudom megérteni a mai fiatalokat- kimennek a természetbe azért hogy a telefonjukon zenét halgassanak-de lehet hogy már én vagyok túl öreg és nem haladok a korral :)).

Végezetül muszáj megemlítenem hogy le a kalappal mindenki elött aki résztvett bármelyik szakaszon is (láttam nagyon fiatalokat végigmenni a 40-esen semmi fáradtság nélkül, láttam olyanokat akik alig vonszolták magukat de akkor is folytatták),  öröm látni ha az egész család elmegy túrázni. Maximális tiszteletem a 70 km-es szakaszt teljesítők felé is, egyszerűen brutálisak (főleg ilyen szakaszon).

Szóval a mai napi mozgás:
42 km túra (1 km-re lakok a befutó helyszinétől)
közel 8 óra alatt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.