2011. április 9., szombat

Ginastica Natural beszámoló

3 órás GN szemináriumon vettem részt pénteken.

Nem is tudom hol kezdjem. Nehéz írni róla.
Professor Alvaro Romano zseniális. Ahhoz képest hogy mennyi idős (bár kinek mi az idős) simán kenterbe verte a fiatalokat erőben és mozgékonyságban, és ami szembetünő volt az a játékosság, vidámság :) Jó hangulata volt az egész szemináriumnak.

Az elején átvettünk némi alapgyakorlatot (csak sejtem hogy "némi", szerintem ez a rendszer megenged egy csomó gyakorlatot, csak hát az időbe nem fért volna bele) majd utána ezeket fűztük össze.
Komolyan mondom olyan volt mintha a régi általános iskolás tornaóráimon gimnasztikáztunk volna (tornatagozatos voltam, szinte minden nap volt testnevelés óra és benne gimnasztika, amit imádtam)......volt itt is nyújtó és erősítő gyakorlat (ezek egymásba voltak fűzve, ami által még hatékonyabbak voltak), állatnevekkel ellátott gyakorlatok amik játékosságuk mellett igen-igen megdolgoztatják az embert....csakhogy ki volt egészítve BJJ-, jóga-, és még ki tudja milyen gyakorlatokkal. Volt páros gyakorlat is, amiben a (ha jól emlékszem a nevére) szamuráj járást gyakoroltuk (itt már az elején kiment a bokám, de nem volt vészes, tudtam folytatni tovább). Ezt szerintem minden harcművészettel, küzdősporttal foglalkozó embernek meg kellene ismernie. És persze megint ki lett hangsúlyozva hogy mennyire fontos a légzés :)

A véleményem szerint nagyon jó a rendszer, de hiányérzetem van vele kapcsolatban, ami abból adódhat hogy tényleg csak a felszint kapirgáltuk. 3 óra szerintem nagyon kevés volt a megismerésére, éppen csak arra volt elég hogy valami fogalmunk legyen róla. Szerencsére Magyarországon több instruktor is lesz ha jól tudom, akik remélem minél több szemináriumot fognak szervezni.

Az biztos hogy fogom alkalmazni edzéseimben, főleg a bemelegítésnél, bár mivel szerintem sok gyakorlat helyigényes (főleg egymásbafűzve) ezért nem fogok tudni mindent megcsinálni amit megtanultam. Azokat meg pláne nem amiket nem tanultam meg :) (azért elsőre bonyolult volt ez kérem szépen akárki akármit is mond)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.