2011. április 15., péntek

Csütörtök

Este:
75 perc (kipróbáltam pár új dolgot, ezért lett ilyen hosszú, de egyébként 1 óránál nem kellene hogy hosszab legyen az edzés)

IM,IC,Z, GN

TGU (24) 2-2, ez most kifejezetten jól ment
Lendítés (48) 3*8
Szakítás (24) 120 db (kiváncsi voltam hogy 5-5-ös felosztásban mennyi idő alatt végzek el 100 ismétlést. Először 50-nél, másodszor 85-nél tettem le a súlyt. Ekkor néztem meg hogy mennyi időnél tartok. Ekkor vettem észre hogy nem indítottam el a stoppert, nem kicsit voltam ideges. Mérgemben megcsináltam még 35 ismétlést, amiben a vicc az hogy a kivitelezés a végén sokkal jobb lett :))
Goblet guggolás: piramis:
8 db (16)
6 db (24)
4 db (32)
2 db (48)
3 db (32)
4 db (24)
5 db (16)

Dupla C+MP (24-24) 5*2, ez is nagyon jól ment most

Lendítés (48): 11,8,10,10,9

Nyújtás SMR

A fegyenc elmaradt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.