2011. április 30., szombat

Szombat

Tegnap nem edzettem mert fájt a nyakam (nem tudom mi történt vele, reggel amikor felkeltem még semmi baja nem volt, viszont rá kb. 20 percre elkezdett fájni). Sajna ez a mai napra is átjött, azt hittem ma sem fogok tudni mozogni, de nem hagytam magam. Előkerültek az olyan hasznos dolgok amiket amúgy is sokat szoktam csinálni, de most hatványozottan előtérbe kerültek.
Ezek:

Super Joints gakorlatok
Z-health gyakorlatok
SMR
Indian Club
Brettzel

Egész nap ezekkel dolgoztam és reménykedtem benne hogy estére már folytathatom a szokásos kettlebelles edzésemet.
És láss csodát, használható állapotba kerültem estére. Nem edzettem sokat, nem akartam csúcsokat döntögetni, egyszerűen csak élveztem az mozgást, miközben folyamatosan figyeltem a biofeedbackre (ha rosszat jelzett volna akkor azonnal abbahagytam volna az egészet).

Szóval Este:

IM,Z,IC,SMR,Brettzel

TGU (24) 1-1
C+FS+MP (24) 3*3-3

3 kőr:
egykezes lendítés (24) 10-10
váltottkezes lendítés (24) 10
lendítés (24) 10

szakítás (24) 2*5-5

Nyújtás, Brettzel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.