2011. április 28., csütörtök

Szerda

Fáradt voltam, nem akartam szétszaggatni magamat de sokat ültem, nagyrészt kocsiban ezért mindenképpen akartam mozogni valamit.

Este:
52 perc

IM,Z, IC, SMR

Dupla Swing (16-16) 10
TGU (16) 3-3
Dupla Swing (16-16) 10
Dupla C+MP (16-16) 2*5
Dupla Swing (16-16) 10
Dupla C+FS (16-16) 2*5
Dupla Swing (16-16) 3 (csak ennyi jött össze szabályosan, kezdtem fáradni)
Szakítás (16) 3*10-10
Dupla Swing (16-16) 5 (itt is csak ennyi volt szabályos, gondoltam kár eröltetni, ennyi volt a mai napra, DE tartottam egy viszonylag nagyobb pihenőt és újra próbálkoztam)
Dupla Swing (16-16) 10 (azaz megint összejött egy 10-es szabályosan, cak egy kicsit rá kellett pihennem)

Nyújtás, és sok-sok SMR (egész test)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.