2011. április 1., péntek

Egykezes húzódzkódás fejlesztése 2.

Ígértem hogy írok pár sort az egykezes húzódzkodás fejlesztéséről. Előtte mindenképpen ki szeretném hangsúlyozni hogy nem vagyok edző (még), nincsenek tapasztalataim más emberekkel ezen a téren, csak magamból tudok kiindulni, tehát nem biztos hogy ami nekem bevált az másnak is jó lesz. Egyszerűen leírom hogy nekem mi segített:

Fontos leszögezni, hogy amikor húzódzkodunk, akkor nem arra kell koncentrálni hogy magunkat húzzuk fel hanem arra hogy a könyökünket húzzuk le. Már ez is sokat segíthet.

Segített a gyakorlás elötti SMR masszázs is (főként a leginkább dolgozó izmokra mentem rá)

Korábban már írtam hogy segít ha a másik kéz a dolgozó kéz csuklójára fog rá, majd szépen megyünk lefele a segítő kézzel (tehát alkarra fog rá, majd könyök környékére, ezután bicepszre és ha már így is jól megy akkor mehet a vállra.). Ezt akartam továbbfejleszteni és azt találtam ki hogy a nyakamba akasztok egy kötelet vagy ilyesmit (ez így második olvasatra durván hangzik :)) (én konkrétan a Kudo-s övemet használtam) és a lelógó kötelet egyre lentebb fogom meg és úgy húzom magamat fel (tehát a másik kéz is húz). Lehet hogy nem hangzik jól, lehet hogy nem is sok értelme van de nekem sikerült vele átlépni a holtponton és most már jobb napokon megy mind a két kézzel az egykezes húzódzkodás.

Hát ennyi.....

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jelenleg hova jársz kudozni?
    köszi

    Tibi

    VálaszTörlés
  2. Szia Tibi,
    sajnos már jó ideje nem járok kudozni, nagyjából azóta amióta megismertem a kettlebellt :)De csak azért váltottam mert nem volt időm eljárni edzésre (oda-vissza úttal kb. 2 óra volt az edzés egy nap)így kerestem egy rövid de hatékony megoldást, amit meg is találtam :)Ennek már majdnem 3 éve de azóta is szívesen gondolok vissza rá, sokat adott nekem tiszteletből, keménységből :)
    Amúgy Szegeden a Róna utcába jártam Korbai Kont mesterhez. Ha jól tudom még most is van ott edzés, de abban nem vagyok biztos hogy a Konti tartja.
    Ha tehetem és lesz valamikor újra valamennyi szabadidőm akkor szeretnék újra eljárni edzésekre legalább egyszer egy héten.

    VálaszTörlés
  3. ok, köszönöm

    Üdv
    Tibi

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.