2011. április 20., szerda

Kedd

Annyira nem voltam formában hogy csak na (szerintem az időjárásváltozás miatt) ezért beiktattam egy igazán kemény lazítós napot. Nem csináltam semmit. De komolyan......tényleg nem csináltam semmit, csak feküdtem és olvastam egész délután.

Lassan befejezem Silye Gabriella: Sporttáplálkozás a maximális teljesítményhez című könyvét.














Azért kezdtem el olvasni mert reménykedtem benne hogy sokat fog segíteni az RKC képzésre való felkészülésemben, de segíteni fog abban is hogy megfelelő tanácsot fogjak tudni adni leendő klienseimnek is ha véletlenül táplálkozással kapcsolatos kérdésekkel fordulnának hozzám.

Jó a könyv. Megmondja mit, miért, mikor együnk. Alapelveket közöl és segít abban hogy egyénre szabottát udjuk tenni a táplálkozást. Vannak benne receptek, mintaétrendek és kalóriatábláta is.

Tegnap beszereztem még 3 könyvet, ha lesz időm rögtön nekik is fogok esni.
Ezek:
  • Dr. Loren Cordain: Paleolit étrend-Fogyjunk és éljünk a természet rendje szerint! MAGYARUL!!!!!! (nem is hallottam róla hogy megjelent, nagy meglepetés volt de örülök neki. Első ránézésre gyakorlatiasabb mint Szendi Gábor Paleolit táplálkozás című könyve, leírja hogy mit miért és mit miért ne együnk, közöl recepteket, ha jól láttam ír a spotolásról is).
  • Szendi Gábor Paleolit téplálkozás és korunk betegségei: Mivel Szendi G. könyvei alapján ismerkedtem meg a Paleolit táplálkozással (ami nagyon bevált) ezért minden egyes könnvét be akarom szerezni amit a témában ír. Felnyitotta a szememet és ha tovább tudom mélyíteni ebbéli tudásomat akkor az csak jó lehet számomra és a közvetlen környezetem számára is.
  • Csíkszentmihályi Mihály: Jó üzlet. Remélem az írót nem kell bemutatni senkinek. A könyvbe még csak belelapoztam, de már most látom hogy hasznos lesz.
Ha befejeztem őket akkor írok róluk egy rövid beszámolót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.