2011. április 21., csütörtök

Szerda

Délután:
58 perc

IM,Z,IC

TGU (24) 2-2
Fegyenc: egykezes húzódzkodás (másik kéz vállon) 2*2-2
Dupla C+MP (24-24) 3*3
Dupla C+FS (24-24) 5*2
Szakítás (24) 2*10-10 + 2*5-5
Díver Swing (Búvár lendítés) (24-24) összesen 65 db jött össze

Nyújtás, SMR, Brettzel

Este eljött hozzánk Kiskőrösről Robi barátom, de nem ám akárhogyan: kerékpárral tette meg a kb. 90 km-es távot. Ezek után volt még annyi energiája, hogy kijavítsuk a lendítését (Ő kérte :)). Otthon van egy 16-osa és egyszer láttam hogy hogyan csinálja vele a swinget, de az kész katasztrófa volt. Csináltattam vele pár deadliftet, megbeszéltük a hibalehetőségeket (térd nem jön előre, csipő hátra, hát egyenes, lefelé belégzés, felfelé préselő kilégzés, stb.), elvégeztettem vele pár swinget, majd elmagyaráztam miért fontos hogy a karok találkozzanak lent a testtel. Ezután összeállt benne a kép és csinált pár használható lendítést :) (persze nem erőltettem hogy mindenből csináljon sokat, hiszen azért csak letekert 90 km-t). Persze van még min javítani (feszítés-kioldás) de szerintem ügyes volt, elégedett vagyok vele. És megintcsak kiderült hogy könyvből és viedoról nem lehet elsajátítani a helyes kivitelezést, sőt veszélyes is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.