2011. április 22., péntek

Csütörtök

Este:
Haladó csoport

IM

Swing (24) 3*10
Szakítás (16) 10-10

Ééééééééééés eljött a "várva várt" 10 perces szakítás teszt.
180 db volt a cél 24-essel.
Az egyik szemem sír a másik nevet: 188 db-ot sikerült összehozni, ami az előzetes tervekhez képest ugyebár jónak tűnik, csakhogy szerintem ment volna több is de az elején elfüstöltem magamat, ami abból is látszott hogy a felénél még 115-nél tartottam (jut eszembe: 115 db/5 perc (24)= Új Egyéni Csúcs). Valahol 10 másodperccel az 5 perc elött még teljesen jól éreztem magam, ekkor értem el a 110-et és mivel korábban 113 volt a rekordom akkor már gondoltam megdöntöm ezt, elkezdtem kapkodni aminek elfüstölés lett a vége. Mindegy, ebből is tanultam valamit, legközelebb jobban osztom be az erőmet. Úgy mint Sovány Csabi barátom, aki a korábbi 70 helyett 90 db-ot csinált meg most 5 perc alatt a 20-as bellel, amihez csak egy jobb beosztás kellett :)

Utána volt még Swing 15/15-ös felosztásban (36) 3 kőr: összesen 27 db

Majd sok-sok nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.