2011. április 9., szombat

Gyakorlás

Mivel keményen fáradt vagyok (zűrösek a heteim mostanában, sokat tanulok és a munkám is kemény lett a kereskedelmi kampányidőszaknak köszönhetően) ezért nem akartam brutális edzést csinálni. Gyakorolgattam és mélyíteni próbáltam a GN gyakorlatokat (amire emlékeztem)

Tegnap a szemináriumon kiment a bokám. Mára elkezdett fájni, de nagy meglepetésemre nem ez, hanem a másik bokám. Gondolom ezzel jelzi felém az idegrendszerem hogy nem nagyon kellene túlzásba vinnem a mozgolódást hiszen van egy sérülésem és fáradt is vagyok.
Ezért holnap pihenni fogok (legalábbis amennyire tudok majd, mert testépítés fitness gyakorlati órám lesz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.