2011. április 10., vasárnap

Vasárnap

Testépítés fitness gyakorlaton voltam ma. Ma a gépek használatát tanultuk. Mivel én egyiket sem ismertem de ennek ellenére át szeretnék menni a vizsgán ezért mindent kipróbáltam ami lehetett. A végére (3,5 óra alatt) csak elfáradtam egy picikét :)

Tanulságos volt ez a nap. Bebizonyosodtam róla hogy teljesen feleslegesek, haszontalanok a gépek, szinte minden rajtuk végzett gyakorlatot meg lehet csinálni szabadsúllyal is. És most nem a kettlebell és a saját testsúlyos edzések pártolása miatt írom ezt, hanem azért mert így érzem. Nagy helyet foglalnak el, természetellenes helyzetben végeztetik a gyakorlatokat, sok időt vesz el a beállításuk, könnyen elromlanak szóval nekem nem jönnek be (persze kinek mi a jó. Nem leszólni akarom a gépeket csak a saját véleményemet írom le róla).
Azért is szeretem a kettlebelt és a saját testsúllyal végzett gyakorlatokat mert olyanok mint egy kalasnyikov: egyszerű és hatékony. És minden helyzetben használhatóak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.