2011. április 14., csütörtök

Szerda

Este:
Indian Club gyakorlás 6*50
SMR (alsótest)

és ennyi....nem akartam mozogni ma, de sokat görnyedtem a kocsiban, az iróasztalnál és tanulás közben is, ezért úgy éreztem valami kis mocorgás kell. IC-re esett a választásom, jó döntés volt.
Mostanában egyre inkább rá vagyok állva, szinte kívánja a szervezetem. Szeretnék többet tanulni róla, szemezek a Tacticalshopban kapható DVD-vel. (borsos az ára, de szerintem megéri. Meg hát inkább arra költsön az ember amit szeret csinálni, jobb mint cigire és alkoholra költeni :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.