2011. április 12., kedd

Kedd

Ma pihenőnapot akartam tartani mert tanulni akartam Edzéselméletet (hétvégén modulzáró vizsgát írok belőle). Tanultam is, csakhogy annyira sokat ültem hogy úgy éreztem muszáj mozognom valamit

Este:
kb. 35 perc

IC

Lendítés 4 kőr (16):
Egykezes 10-10
Váltott kezes 10

C+FS+MP (16) 2*3-3
TGU (16) 1-1

Fegyenc:
egykezes fekvőtámasz 2*1-1

Szakítás (16) 2*10-10

Nyújtás, SMR (felsőtest), Brettzel

Piszok jól esett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.