2011. április 5., kedd

Hétfő

Nem akartam túlzásba vinni a dolgokat, inkább az izületi mobilitás fejlesztése volt a cél, de a végén csak nem bírtam magammal és beugrott néhány kettlebell gyakorlat is.

Késő délután:
IM (Super Joints könyv alapján)= nagy hangsúlyt fektetve a problémás izületekre, azaz boka, térd és csípő izületre). Nagyon megtetszettek az SJ könyvben megemlített Nikolay Amosov féle napi izületi mobilitást fejlesztő gyakorlatok, mert tele van saját testsúlyos gyakorlattal, ehhez hasonlót próbáltam összeállítani én is.
Volt Z, SMR és IC is.

Természetesen volt fegyenc is:
Le fel sétálos híd falnál: 2*3

Ezután gyorsan lezavartam 3 kőrt az alábbiból (24 kg-os bellel):

- balkezes swing 10
- jobbkezes swing 10
-váltottkezes swing 10
- kétkezes swing 20

összesen 150 db a 24 kg-os bellel

Nyújtás

Este is mozogtam egy keveset:
IM
C+MP, C+FS, Goblet squat, BUP, Szakítás gyakorlás a 24 kg-os kettlebellel.

Fegyenc is volt:
V-lábemelés: 2*4

Nyújtás

Ahhoz képest hogy nem akartam mozogni jó kis nap lett a végére :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.