2011. április 10., vasárnap

Ginastica Natural gyakorlás

Ma is akartam GN-t gyakorolni de nem jött össze.
Tegnap gyakorolgattam egy kicsit. Tényleg csak kicsit mert egyrészt nem emlékeztem minden gyakorlatra másrészt nem volt elég helyem hozzá és este 9 környékén biztos nem örült volna az alsószomszéd ha nagyon ugráltam volna.

Tudom tudom, nem felejtettem el: tegnap is írtam erről. Csakhogy elmaradt egy élménybeszámoló: lehet hogy csak a késői órának volt köszönhető, de inkább a GN gyakorlásnak: sikerült megcsinálnom azt a gyakorlatot amikor nyújtott lábbal ülésből (kezek a csípő mellett) eltolom magamat, majd a lábakat a kezek között hátraviszem (úgy hogy közben nem ér le a láb) és ebből felmegyek kézállásba. Ez eddig még soha nem ment nekem, most viszont valamiért összejött. Ha már csak ennyit adott a GN akkor már megérte, de szerintem fog az nyújtani többet is :)

Szeretek új dolgokat tanulni, általában segítenek az edzéseimben. Mivel mostanában elég kemény edzéseim voltak és lesznek is ezért nagyon vágyom valamilyen meditációs tréningre is ami megnyugtat, ellazít. Ezért is szeretem az Indian Club-ot (életem egyik legjobb befektetése volt hogy megtanultam pár alapgyakorlatot). Amikor tehetem használom, főleg bemelegítésnek. Túl azon hogy bemelegíti a váll-, könyök-, és csuklóizületet el is lazít. Ahhoz hogy meg tudjam helyesen csinálni a gyakorlatokat nagyfokú koncentráció kell (ez nem nagy súlyok megmozgatásáról szól, az IC-k csak 0,5-1 kg-ok). Ilyenkor kikapcsolok teljesen.
Ami mostanában foglalkoztat az a Mediball. Sokat olvasok róla és videókat is láttam már de szerintem ezt is csinálni kell nem nézni. Cegléden lesz szeminárium április 17-én (részletek itt). Sajnos nem fogok tudni elmenni rá mert gyakorlaton leszek de remélem lesz még valamikor és ki tudom majd próbálni.

Ami érdekel még és szeretnék sokat tanulni róla az a Gimnasztika (nagyon hasznosnak tartom) és a TRX, de nem vagyok telhetetlen, először megpróbálom megcsinálni az SMR-t és az RKC-t (közben remélem összejöhet valamikor egy Mediball szeminárium is), majd az FMS-t és ha lesz még rá erőm akkor a TRX-et is megpróbálom összehozni valahogy. Meg majdnem elfelejtettem: hát persze hogy az OKJ-s testépítés fitness edzőit is meg akarom csinálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.